2013/11/14

Google Play Store hezkuntzarako

Googlek hezkuntzara zuzendutako Play Store bertsioa sortu du.

Hezkuntzarako propio egindako baliabide eta aplikazioak hurbiltzeko helburua du.
Irakasleak onlinen dagoen bideoa, aplikazioa, liburua hautatu eta momentuan bidaliko die Androida erabiltzen duten tabletei.
Aplikazioen sortzaileek arautegi zorrotza bete behar dute; ikasleen probatasuna gordez, geletan erabiltzeko egokituak, lehenikirakasleak frogatzeko egon behar dute...

Play Store bertsio honek teknikoki zein hezkuntza aldetik filtratuko omen ditu aplikazioak, bertan topa genitzakeenak egokiak eta erabilgarriak direla ziurtatuz.
Googlek eskola eramuan sartu nahi du, merke baina teknikoki nahikoak izan daitezkeen dispositiboei begirako apustua eginez.
Ikusteke material sortzaileek, irakasleriak eta ikasleriak nola erantzuten duen apustu honen inguruan.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina

Oharra: blogeko kideek soilik argitara ditzakete iruzkinak.